Minuty představují způsob, jakým si předplácíte službu Vzdálené pomoci.

Funguje to jednoduše:

Dobijete si do virtuální peněženky minuty prostřednictvím bankovního převodu nebo v hotovosti na pobočce. Až to budete potřebovat, napíšete nám prostřednictvím formuláře a vyžádáte si on-line pomoc našeho ajťáka.
Poté, co vám ajťák pomůže s vyřešením vašeho problému, strhneme vám z virtuální peněženky tolik minut, kolik ajťákovi zabralo vyřešení vašeho problému.

  • Úvodní konzultace problému je zdarma a nezapočítává se. Neplatí, je-li konzultace důvodem Rychlé pomoci.
  • Při řešení problému se účtuje po celých minutách.
  • Pokud se problém nepodaří vyřešit, nic neplatíte.
  • Pro použití Rychlé pomoci musíte mít na účtu nenulový stav minut.
  • Minuty mohou jít i do mínusu. Před dalším použitím Vzdálené pomoci musíte však mínusový stav vyrovnat.

Tento kontaktní formulář je dostupný jen pro přihlášené uživatele.

Dobít volné minuty si můžete také osobně v naší kanceláři na adrese Vejnet.cz, Borovského 2000, 734 01 Karviná – Mizerov.
Kancelář se nachází ihned naproti schodišti v prvním patře. V kanceláři lze platit pouze hotově.

PŘÍKALAD:

Panu Novákovi přestalo fungovat na tiskárně skenování dokumentůZaregistroval se tedy na stránce www.rychlapomoc.czdobil si 300 Kč pro 30 minut rychlé pomoci. Následně vyplnil formulář na stránce Vzdálená pomoc a do něj popsal s čím potřebuje pomoci. Do 15 minut mu volá náš ajťák aby mu s problémem pomohl. Ajťák pana Nováka provede procesem stažení a spuštění klienta pro Vzdálenou pomoc. Následně se ajťák připojí k počítači pana Nováka a problém s nefunkčním skenerem opraví. Vyřešení problému ajťákovi zabere 10 minut. Ajťák panu Novákovi z jeho virtuální peněženky strhne 10 minut za pomoc s nefunkčním skenováním. Panu Novákovi v peněžence zbývá 20 volných minut pro budoucí využití Rychlé pomoci.

Pro zobrazení dalších informací musíte být přihlášeni. Přihlásit se